O nas

Home/

Prezentacja specjalisty w dziedzinie przenośnych toalet

  • Todd Hilde
    CEO
  • John Babcock
    President
  • Tim Hilde
    Executive
    Vice President
  • Georges Köller
    Managing Director
  • John Markeson
    Director of Supply
  • Doug Loebertmann
    Vice President

Wartości i zasady

Celem firmy Satellite jest dostarczanie wysokiej jakości produktów i usług za rozsądne ceny, bez stosowania przy tym nieuczciwych praktyk odbywających się kosztem klienta. Realizując to założenie, międzynarodowy zespół firmy Satellite dba o zachowanie wizerunku rozwijającej się, uczciwej, etycznej, przestrzegającej prawa, zdyscyplinowanej, zrównoważonej i pełnej szacunku organizacji. Firma Satellite propaguje kulturę korporacyjną wspierającą innowacyjność oraz poszanowanie dla pojedynczych osób, społeczności i środowiska.

Dlaczego Satellite?

Klient rozwijający działalność ma do dyspozycji najszerszy wybór wysokiej jakości produktów i usług. Co ważniejsze, zyskuje również osobiste wsparcie dyrektora regionalnego, specjalisty ds. środków sanitarnych oraz wewnętrznego przedstawiciela ds. obsługi klientów, którzy współpracują z klientem przy doborze produktów, dbając o jego pełne zadowolenie z jakości i sposobu obsługi.

Inne korzyści:

  • Najlepsza dostępna gwarancja na wszystkie produkty
  • Programy szkoleniowe
  • Sprzedaż pojazdów i pomoc techniczna
  • Program Safe-T-Fresh z nagrodami ROI

Procesy i testowanie w fazie rozwoju produktów

Zdajemy sobie sprawę z tego, że nasze produkty będą poddawane ciężkim próbom podczas użytkowania i transportu, związanym z uwarunkowaniami terenu i czynnikami naturalnymi. Od 1978 roku, kiedy firma Satellite wyprodukowała pierwszą polietylenową kabinę, wypróbowaliśmy wiele rodzajów produkcji z tworzyw sztucznych i metod testowania wyrobów. Efektem tego jest dogłębne zrozumienie sposobów, w jakie procesy produkcyjne i surowce mogą ograniczać żywotność lub parametry techniczne produktów. Firma Satellite posiada tradycję udoskonalania procesów i materiałów w celu zapewniania oczekiwanej przez klientów wysokiej jakości.

Poniżej przedstawiamy różnorodne procesy stosowane przez nas przy wytwarzaniu przenośnych sanitariatów i powiązanych z nimi produktów, a także szereg testów zapewniających trwałość, bezpieczeństwo i długie użytkowanie.

Dowiedz się więcej

Procesy produkcyjne

  • Formowanie metodą rozdmuchową
  • Formowanie próżniowe
  • Formowanie rotacyjne
  • Formowanie wtryskowe
  • Wytłaczanie
  • Produkcja z metalu

Testowanie ogólne

  • Porównywanie z konkurencją – regularnie kupujemy i testujemy produkty konkurencji, aby wiedzieć, jak plasujemy się na ich tle i utrzymywać wiodącą pozycję pod względem rozwiązań projektowych i jakości
  • Skrupulatne monitorowanie montażu sprzętu poprzez wykorzystanie zdjęć cyfrowych i wizyty
  • Skomputeryzowana analiza wytrzymałości
  • Pełna dokumentacja wszystkich części i procesów ekologicznych
  • Możliwości modelowania w pełnej skali
  • Produkcja z tworzyw sztucznych i zgrzewanie
  • Modele obszarów krytycznych wykonywane metodą obróbki CNC

Testowanie operacyjne

Testowanie transportowe

  • Test drogowy
  • Testy pasów
  • Test wstrząsów
  • Test wytrzymałości płóz podstawy
  • Test wytrzymałości płóz podstawy
  • Masa przy ręcznym ładowaniu, wyważenie i punkty chwytania
  • Testowanie podnoszenia na duże wysokości
  • Testy ciągnięcia
  • Testowanie obciążenia śniegiem
  • Testowanie temperaturowe, symulujące wysokie temperatury
  • Testowanie w deszczu
  • Testowanie zamarzania

Testy dotyczące załadunku/wyładunku

  • Testowanie załadunku na ciężarówki, przyczepy
  • Testowanie upadków (powtarzalne z wysokości 610 mm, 915 mm i 1220 mm)

Testy dotyczące czyszczenia

  • Czyszczenie jednostek z pomiarem czasu
  • Czyszczenie po wywrotce
  • Test toalet w firmie Satellite

Testowanie cyklów ruchomych części

  • Testowanie cyklu mechanizmu drzwi z zatrzaskiwaniem – minimum 150.000 cyklów
  • Testowanie cyklu systemu ryglowania drzwi
  • Testowanie cyklów siedzisk toaletowych, pomp

Testowanie odporności na nadużycia

  • Testowanie odporności na uderzenia miękkim młotkiem, kijem hokejowym i aluminiowym kijem baseballowym w temperaturach 49, 21 i -29°C
  • Testowanie odporności na cięcie nożem
  • Test z użyciem korków do golfa
  • Pomiary pojemności i wymiarów
  • Testowanie inhibitora ultrafioletu (UVI) pod kątem żywotności i weryfikacja
  • Testowanie poziomu światła i nieprzezroczystości
  • Testowanie bezpieczeństwa
  • Odporność podłogi na ślizganie
  • Ostre narożniki
  • Miejsca ryzyka zmiażdżenia
  • Analiza usterek – jeśli wystąpi usterka, czy będzie niebezpieczna?
  • Testowanie blaknięcia kolorów
  • Testowanie polowe

Jakość produktów Satellite jest generalnie uznawana za najwyższą w branży. W celu zapewnienia pełnej satysfakcji klientów oferujemy jedyną pisemną 10-letnią gwarancję z proporcjonalnym udziałem własnym na wszystkie standardowe przenośne sanitariaty oraz 4-letnią gwarancję na przenośne kabiny dla niepełnosprawnych. Przykładając najwyższą wagę do jakości i trwałości produktów, dbamy o zadowolenie klientów.

Wsparcie i szkolenia dla klientów

Firma Satellite oferuje lokalne wsparcie za pośrednictwem doświadczonych dyrektorów regionalnych, za którymi stoi zespół wykwalifikowanych przedstawicieli ds. obsługi klientów. Większość dyrektorów regionalnych w przeszłości była właścicielami firm z branży przenośnych sanitariatów lub kierowała dużymi przedsięwzięciami obejmującymi przenośne toalety. Tradycja zatrudniania praktyków pozwoliła nam poznać najlepsze sposoby działania, z powodzeniem wykorzystywane w wielu przedsięwzięciach, które włączamy do naszego szkolenia i które przyczyniają się do rozwoju nowych produktów oraz udoskonalania istniejących.

Co roku firma Satellite organizuje sesje szkoleniowe na kongresie PSAI i targach Pumper Show za bardzo rozsądną cenę. Szkolenie to obejmuje takie zagadnienia jak planowanie tras, ogólna konserwacja pojazdów, prawidłowe używanie środków sanitarnych, sprzedaż i promowanie firmy. Jest to wiedza gromadzona przez ponad 50 lat obecności firmy Satellite na rynku. Szkolenia te przynoszą potwierdzone wyniki i dostarczają wielu informacji. Oto, czego można się nauczyć podczas tego typu sesji szkoleniowej:

  • Jak poprawić marketing i sprzedaż usług związanych z przenośnymi sanitariatami
  • Jak poprawić codzienną działalność dzięki metodom „krok po kroku”
  • Jak mierzyć wydajność i zyski
  • Jak stworzyć lub udoskonalić programy szkoleniowe dla pracowników

Zachęcamy do kontaktu naszych klientów oraz osoby zainteresowane naszymi produktami. Aby dowiedzieć się więcej na temat firmy Satellite oraz jej produktów i usług, prosimy o kontakt z odpowiednim dyrektorem regionalnym lub siedzibą firmy Satellite.

Inne spółki i organizacje Satellite




  • South Africa

  • United Kingdom

  • Belgium

  • Germany
Contacts

Skontaktuj się z nami już dziś.